Sunday, April 10, 2011

Het idee

van de blauwe deur staat alweer op zijn grondvesten te schudden. Nadat ik vorige week schreef dat het wellicht de moeite waard zou zijn deze aanpak te verkennen kreeg ik vrijwel direct daarna het verzoek een portretserie te schieten - een heel andere tak van sport! De succesvolle sessie afgelopen week heeft mijn idee dat een gemengde fotoportefeuille heel zo slecht niet is bevestigd, voorlopig houd ik deze dan ook aan.

Wel ben ik begonnen met het samenstellen van een lijst met foto's die geschikt zijn voor het eerder genoemde luchtvaartfotoboek. In eerste instantie is deze lijst uit het hoofd samengesteld maar ik ben van plan om mijn collectie eens opnieuw te gaan bekijken met als specifiek doel het zoeken naar foto's voor dit project. Een tijdrovende klus maar ik zie er wel naar uit om al mijn beeldmateriaal weer eens te gaan bekijken. Ook staat er voor volgende week een dag luchtvaartfotografie gepland. Kortom, de eerste voorzichtige stapjes zijn inderdaad gezet maar de route is nog niet voor 100% vastgesteld! Wordt vervolgd...

3 comments:

  1. Ha, zeer goed van uw portretsessie, al doet het (mijns inziens) het idee van de blauwe deuren nog niet schudden op haar grondvesten begrijp ik terdege wat u bedoelt. Ik ben zeer benieuwd naar uw luchtvaartboek!

    ReplyDelete
  2. Dank u! Ik zal u op de hoogte houden van de vorderingen.

    ReplyDelete
  3. Grappig is ook dat u in uw laatste bericht op uw eigen weblog (van 11 april 2011) nu een "blauwe deur" ook als een stijl kenmerkt en niet alleen als een thema of onderwerp. Interessant!

    ReplyDelete